Blåt forår

Dejlig forårsstemning derhjemme
Stedmoderblomsterne i potter fra Ikea, perlehyacinten i Mano kop fra Kähler og en lille opstilling af vaser fra Søstrene Grene. Jeg har en mani med vaser og kan slet ikke få nok. Den store sort/hvide i baggrunden fandt jeg for et par år siden på en græsplæne ude foran min mormors lejlighed og jeg er så glad for den! Den kommer aldrig ind i skabet, men står altid fremme selvom, der ikke er blomster i. Den lille fugl faldt jeg over i Kvickly og er siden hen begyndt en lille samling af små, hvide porcelænsfugle – de er ikke afhængig af sæson, men pynter året rundt.

Skriv et svar

